Servicii de asistenta tehnica la domiciliu

Obiectivul unui pachet de Asistență Tehnică este de a veni în sprijinul persoanelor ce locuiesc în imobilul asigurat, atunci când în urma unui incident neprevăzut condițiile din interiorul imobilului suferă modificări ce pun în primejdie locatarii sau situația nou creată poate genera pagube materiale sau facilitează amploarea lor. Asistența Tehnică se realizează prin intervențiile echipelor specializate în cazul avariilor apărute la: instalația electrică; instalația termică; instalația sanitară; canalizare; căi de acces; acoperiș, etc.

POINTER SYSTEMS

Partenerul nostru, POINTER SYSTEMS, care furnizeaza acest produs, face parte din Grupul Shagrir Israel, şi-a început activitatea în anul 2008 realizând conexiuni B2B cu societăţi din diverse domenii de activitate. În toţi aceşti ani, POINTER SYSTEMS şi-a extins portofoliul de Asistenţă Rutieră şi Asistenţă Tehnică la Domiciliu, cu pachete complexe şi personalizate în funcţie de obiectivul ţintă al clientului.